Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Vill du/ni dela min dröm...mitt projekt och dröm blir vårt?  (läst 1380 gånger)

MariaStrömberg

• Västergötland
Västergötland Vill du/ni dela min dröm...mitt projekt och dröm blir vårt?
« skrivet: 25 jun-15 kl 21:00 »
Är självhushålling av stort intresse? Älskar du naturen? Vill du bo på landet? Vill du vara med att starta och bygga upp boende (med djur och odlingar) med permakultur som grundsten? Står gemenskap och samarbete högre än att tjäna mycket pengar? Jag har 2 hektar land (med skog) där jag håller på att bygga mitt hus & min framtid...hälften är ett gammlt timmerhus och andra nya hälften bygger vi i halm & lera. Stället ligger mitt i skogen mellan Skara & Skövde i västra götaland och jag vill gärna dela detta med några. Jag vill inte bo där själv utan vill dela detta fantatiska landstycke med dig/er som har liknande drömmar. Det kan vara en ensam tjej eller kvinna, eller kvinna med barn, ett par, ett par med barn, pensionär, man, kille, man med barn. Jag är en 39 årig kvinna med en 5 årig son...jag är yoga och meditationslärare och jag både livnär mig med detta och detta är mitt liv...att förena och vilja leva ett mer vaket, närvarande, levande liv där vi värnar om varandra och vår miljö. Är du/ni intresserad? Hör av er till maria.mindfulnesskallan@gmail.com för vidare info eller ring mig Maria på 0727 348242.

Patent Ecodoor

• Ångermanland
SV: Vill du/ni dela min dröm...mitt projekt och dröm blir vårt?
« Svar #1 skrivet: 29 jun-15 kl 13:56 »
Hej, var och hur kan man bo om man vill samarbeta med dej ,
jag blir smått nyfiken .... !

Kan du meddela mej här ?!
eller jag kanske mailar dej med .             - Patent Ecodoor

MariaStrömberg

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 01 jul-15 kl 21:26 »
Hej!

Du får gärna mejla eller ringa till mig - Maria.

mejl: mindfulnesskallan@gmail.com
tlefon: 0727 348242

Flyttfågel

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 15 aug-15 kl 17:23 »
Bor i närheten (några mil bort). Skulle gärna komma och träffa dig och se stället så kan vi se om ideer stämmer överens. Det verkar så. Kul med halm och lerhus. Jag är 33, har en sexåring, inga djur fn, och borde verkligen meditera, men det hinner jag inte. Kommer gärna förbi nån dag, kanske kan du pma adress och nån bra tid komma?
Mvh,
Iris
low-tech, high satisfaction

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser