Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Kollektiv i Röstånga söker en till person  (läst 1396 gånger)

redoförkollektiv

• tänkare och sökare. Vill leva för dagen.
    • Småland
Skåne Kollektiv i Röstånga söker en till person
« skrivet: 07 feb-15 kl 14:05 »
Hej!

Äntligen så fick jag och Meddie hyra ett hus i Röstånga. Huset ligger intill skogen på en lugn gata.
Varför det blev just Röstånga är för att vi hade hört mycket gott om byn, bland annat bra gemenskap, kulturellt och fin natur. 

Vi flyttade in i januari detta året så har bara bott här en kort tid. Sammanlagt vill vi vara tre i kollektivet så vi söker efter en till person
som vill vara en del av Röstånga och vår gemenskap.

En av oss är kulturarbetare och en är på god start att starta upp ett företag inom träning/hälsa. Det vore kul om du är intresserad av till exempel yoga, meditation, att vara i naturen, skapande och liknande.
Ifrågasättande av begränsande normer och hierarkier är en självklarhet för oss och något som vi tycker är viktigt att vi alla i kollektivet delar. Köket vill vi ska vara köttfritt. Odlingsplats finns det gott om. Vi har en stor trädgård och en av oss är intresserad av odling och vill sätta igång till våren.

Vi är öppna människor och är du nyfiken på att veta mer om oss och huset så tycker jag du ska skicka iväg ett mail.
Gärna till min (Ylvas) mail: ylandgren@hotmail.com

Hoppas vi hörs!

-Livet-

• -
SV: Kollektiv i Röstånga söker en till person
« Svar #1 skrivet: 20 feb-15 kl 23:08 »
Skickade mejl nu :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

330 gäster, 2 användare (1 dolda)
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser