Hej!
"kurt", det kan nog vara så! Därför fortsätter jag med att forska, och får jag reda på något visar jag det! Jag är förvånad över att inte finna bilder på produkten!
Hälsning!
G S
Nu blir det ett tillägg! Jag veeet att jag ställt denna fråga tidigare, men för länge sedan,Dååå under annan signatur!
Minns inte om jag fick svar. Nyss fann jag min fråga under ett annat forum :"BRA FRÅGA."
Det verkar vara ett "dött" forum och jag tycker mig märka att det härrör ut det likaledes bortgångna " SprayIQ, "eller liknande namn)
Dääär fick jag ett svar, som visade att nåååågon hade funnit produkten ; det verkar ha varit år 2008 , och inte vet jag vaaar vederbörande fann den! Men det beviset på produktens existens duger väl inte för Dig, "kurt", men jag är lika glad för det! Det för mig tråkiga i sammanganget är att den inte finns numera!
Svaret jag dååå fick var :
"Jag såg den förra veckan när jag skulle köpa matjesfileer här i vår lilla ICA-butik. Det är nog dålig efterfrågan som gör att den inte finns i sortimentet på så många ställen.Men den som frågar får svar,kolla med affären om de kan ta hem den till dig,om du är sugen.Tillägg från 06/10/2008 11:10am: Har du provat att grava makrill? Mums fili babba(;-)Tillägg från 06/10/2008 11:12am: Goda grejer med makrill.
http://www.fiskbasen.se/makrill 1.html
besvarad av Anonym "
Hälsning!
G S