Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Plats för liten caravan i utbyte mot arbete!  (läst 384 gånger)

evigheten

• ~ sprid din magi ~
    • -
Skåne Plats för liten caravan i utbyte mot arbete!
« skrivet: 30 jul-22 kl 08:10 »
Hej hej  :)
Jag bor i en husvagn och letar efter nånstans i Skåne (helst sydvästra) att ställa den nu l höst då jag ska studera på en skola där nere !
Jag utbildar mig till bonde och vill gärna helst bo på en gård eller nära naturen  ~ men behöver tillgång till el och vatten!
Jag hjälper gärna till på gården/platsen med allt möjligt som kan behövas hjälp med! Jag har arbetat med både trädgård och med grönsaksodling så bidrar gärna med den typen av arbete :) men kan göra i princip vadsom helst.
Alla tips eller förslag  mottages varmt <3
Allt väl ~ Eva

Liz

• Skåne
SV: Plats för liten caravan i utbyte mot arbete!
« Svar #1 skrivet: 30 jul-22 kl 08:33 »

Godmorgon Eva!

Jag har en liten släktgård utanför Vånga, men det är mer åt öster. Hittar du inget annat så får du gärna höra av dig. Här finns två
     hästar, två hundar och tre katter. Många pendlar härifrån till Önnestad naturbruksskola, men du har nog kommit in på ngn annan?!

Mvh Liz Gottfridsdotter

evigheten

• ~ sprid din magi ~
    • -
« Svar #2 skrivet: 14 aug-22 kl 15:08 »

Godmorgon Eva!

Jag har en liten släktgård utanför Vånga, men det är mer åt öster. Hittar du inget annat så får du gärna höra av dig. Här finns två
     hästar, två hundar och tre katter. Många pendlar härifrån till Önnestad naturbruksskola, men du har nog kommit in på ngn annan?!

Mvh Liz Gottfridsdotter

Hejsan! Åh, så fint, och tack för förslaget! Dock ligger min skola alldeles i närheten av Lund så det blir en lite för lång väg att pendla isåfall... Tyvärr! Men tusen tack ändå 🙏

bingoboy

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 07 sep-22 kl 15:58 »
Jag har en stor tomt strax utanför Staffanstorp

evigheten

• ~ sprid din magi ~
    • -
« Svar #4 skrivet: 14 sep-22 kl 18:52 »
Jag har en stor tomt strax utanför Staffanstorp

Staffanstorp är (geografiskt sätt) helt perfekt! Har även tidigare bott i Knästorp, så är lite bekant med trakten :)
Hade jag kunnat komma ut och kika lite nu nån dag, så hade vi kunnat talas vidare lite kring saken?

Mvh! / Eva

Dela detta:

* Inloggade just nu

349 gäster, 5 användare (1 dolda)
Tångräkan, Lynga, Manimals90, Ekis

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser