Ja, detta är inte en annons för parrelation, men ett önskemål från mig om och träffa rätt folk, i min förståelse; är engagerad i politik, och jag kan säga att det inte är den förta svenska utrikespolitiken jag stödjer, tycker inte om staten Israel och dets folkmord ( som genererar flyktingar ), ejheller vaccine hysteri omkring en influenza ( Ja, var tog den vägen? ), samt woke/ HBTQ. Då så, nu har jag bortsorterat 80-90%. Vem är jag utöver dessa kriterier; fandenivoldsk ( energisk, en 'do'er' mer än en 'la mig nu se om det överhuvudtaget går' type. Har hund, håller på med trädgården, har en liten hobby kring orkideer, kan rida häst ( har haft egen, men det är många år sedan ) Har ett mindre bibliotek MED RIGTIGA BÖCKER, som innehåller allt som behövs om internet skulle sluta fungera. Har projekt i vinterhalvåret med tavlor ( är nybörjare ) .Simma gör jag på sommaren, i havet förstås. Jag vill inte skriva såhär mycket mer då jag inte vill outra mig. PM är önskvärt vid kontakt. Annars får man gärna ställa frågor. Tack och hej från;
S