Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Blekinge Umgänge med rätt folk  (läst 1689 gånger)

Sunflower1992

• Gäst
Blekinge Umgänge med rätt folk
« skrivet: 20 okt-24 kl 16:39 »
Ja, detta är inte en annons för parrelation, men ett önskemål från mig om och träffa rätt folk, i min förståelse; är engagerad i politik, och jag kan säga att det inte är den förta svenska utrikespolitiken jag stödjer, tycker inte om staten Israel och dets folkmord ( som genererar flyktingar ), ejheller vaccine hysteri omkring en influenza ( Ja, var tog den vägen? ), samt woke/ HBTQ. Då så, nu har jag bortsorterat 80-90%. Vem är jag utöver dessa kriterier; fandenivoldsk ( energisk, en 'do'er' mer än en 'la mig nu se om det överhuvudtaget går' type. Har hund, håller på med trädgården, har en liten hobby kring orkideer, kan rida häst ( har haft egen, men det är många år sedan ) Har ett mindre bibliotek MED RIGTIGA BÖCKER, som innehåller allt som behövs om internet skulle sluta fungera. Har projekt i vinterhalvåret med tavlor ( är nybörjare ) .Simma gör jag på sommaren, i havet förstås. Jag vill inte skriva såhär mycket mer då jag inte vill outra mig. PM är önskvärt vid kontakt. Annars får man gärna ställa frågor. Tack och hej från;

S

ekoknutte

• Vem om inte vi ? När om inte nu ? Var om inte här
    • Närke
    • lindstedt.74@gmail.com
SV: Umgänge med rätt folk
« Svar #1 skrivet: 13 nov-24 kl 06:09 »
Politik är intressant  jag litar inte på mediciner å vacciner . Servrarna kräver mycket energi , många ggr smutsig energi . Bra att inte vara beroende av Internet.  Censur behöver vi inte vara så rädda för i Sverige nu . Men vi blir väl begränsade av hur det är i andra länder.  Simma i havet låter underbart.  Du kan tänka själv även om du går mot strömmen å det är bra , tycker jag . Mvh ekoknutte .
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

Dela detta:

* Inloggade just nu

376 gäster, 1 användare
Be

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser