Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västerbotten Fri GPS-naturguidning i Västerbotten, nära Umeå  (läst 141 gånger)

Anni i skogen

• Hej och välkommen att tala om hållbara projekt :-)
    • Västerbotten
Västerbotten Fri GPS-naturguidning i Västerbotten, nära Umeå
« skrivet: 01 okt-21 kl 14:54 »
Hej!
Jag letar folk som har lust att följa med på en fri naturguidning i Granö, en liten by nära Vindeln ca. en timme från Umeå. Jag utvecklar GPS-turer med berättelser om växter, djur, ekologi och kulturhistoria. Jag har även en tur om överlevnad som är lite som en talandebok ut i skogen och man kan samla poäng med quizfrågor under turen. Turerna ligger på vandringsstigar eller är nåbart med kanot på Umeälven. Vi har skapat en app för det som heter "Meet Nature". Den finns redan i Android och vi har en provisorisk lösning också för Apple som man kan gå turer med. Alla turer är roliga och familjevänliga, så man kan komma med barnen.
Hör gärna av er om ni har lust! Jag behöver feedback om turerna för att kunna förbättra de.
Vänligen, Anne
Come my friends, it's not too late to seek a newer world! Though we are not now that strength which in the old days moved earth & heaven. That which we are, we are. One equal temper of heroic hearts. Made weak by time & fate but strong in will. To strive & seek & find. And not to yield. (Tennyson)

Dela detta:

* Inloggade just nu

395 gäster, 7 användare (2 dolda)
LimJans, Niklas Nyström, per.martinsson, Ett svart får, Oktoberräv

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser