Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Gör ett nytt försök Söker stuga/torp/kollektiv  (läst 1488 gånger)

kristinvitamin

• Öland
Skåne Gör ett nytt försök Söker stuga/torp/kollektiv
« skrivet: 20 aug-24 kl 12:56 »
Tjej på 40+ söker ett torp eller stuga med lite mark man kan odla på och gemenskap i kollektiv eller liknande med självhushåll. Jag har 2 hundar och ett par katter, en himla massa ideer och massor av energi att lägga på både att skapa, bygga odla och att få en fin gemenskap med andra.
På grund av mina djur så ska det vara ett eget boende och mina katter är innekatter. Stället får gärna ligga avskilt och vara enkelt då jag är minimalist och inte har stora krav på hög standard. Jag hugger gärna ved och är inte rädd för att göra tunga sysslor, finns det el och vatten så är det bra, och täckning för internet då jag behöver det i mitt arbete online.
Jag är en person som är uppe rätt sent på kvällen, är glad positiv och väldigt kreativ.
Min tro är andlig och jag är rätt spirituell av mig så söker likasinnade som älskar att umgås runt en eld på kvällarna och byta tankar om livet.
Har du något som passar mig, en tanke eller ide så är allt välkommet.
Behöver flytta rätt så snart då jag separerar och min dotter i äldre tonåren kommer att flytta med ett tag.

MuirHill

• Västergötland
SV: Gör ett nytt försök Söker stuga/torp/kollektiv
« Svar #1 skrivet: 20 aug-24 kl 20:44 »
Hej. Ursäkt. Jag missförstod. Det var sidan Alternativa som hade vidarebefordrat din skrivelse till mig. MvhTg

Dela detta:

* Inloggade just nu

530 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser