Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Händig person sökes för Bygge av vindsjul till hovdjur! Halland!  (läst 654 gånger)

PippiLotta centralt mitt i skogen

• Smultronställe sökes!!!
    • Halland
Hej hej! Yess
Vintern är på ingång och jag står helt handfallen (dock inte med tummen mitt i handen) men vet inte riktigt hur jag ska göra rent regelmässigt ett vindskydd!???
  ???
Eventuellt tömma ett förråd på ved&röja där i.. 🐴 🐎

Så finns det någon kunnig själ som har en stund eller flera över  IRL inom det närmaste så skulle det verkligen uppskattas..!!!
Har inte pengar att erbjuda, men lagar enligt andra väldans god mat och husrum finns förutsatt att du inte är pälsdjursallergisk!  o:)
Bor en halvtimme öst om Halmstad, Hallands län..inte så långt från Smålands gräns..

Med vänlig hälsning / Lotta

Mustang

Hallå! Har möjligtvis lite tid över, men bor en bra bit bort.
Hovdjur?
Jag har stor häst-och kovana, och kan snickra.

carlie

• Carlie´s Bygg och Stickspån.
    • Halland
Ja, här har du mig. Halmstadpåg med verktyg. Ring eller sms:a på 0704731713 dagtid helst.

Om det fortfarande är aktuellt dvs.
Mvh Andreas

Dela detta:

* Inloggade just nu

363 gäster, 2 användare
Radar, Ullpojken

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser