Hej alla alternativa!
Jag - barnslig och gravallvarlig tjejkvinna i 35-årsåldern med ett barn boendes i Nyköpingstrakten - söker diverse. Kanske någon känner sig träffad och skriver till mig!
Jag letar efter kompisar som vill hitta på roliga lärorika meningsfulla saker. Kanske nåt roligt kreativt projekt, spela musik, odla, vandra, lära sig (mig?) nåt nytt. Ta en öl eller sitta i mossan och lyssna. Har du får eller andra djur så hjälper jag gärna till. Gärna någon som också har barn i 3-7 årsåldern och vill och behöver knyta familjeband utanför ”riktig” familj.
I andra hand skulle det inte vara fel att träffa nån härlig man eller kvinna för mer än vänskap.
Jag bor i lägenhet men längtar alltid ut i skog och mark. Efter mening och nytta. Kan föra mig i de flesta sammanhang men lider av dåligt självförtroende när det kommer till kreativa och praktiska saker, trots att jag älskar att göra det. Gärna med någon trygg. Jag kan vara ganska rolig och är en mycket omtänksam och lyhörd lyssnare, för dem som förtjänar min tid och energi.
Skriv en rad eller två vetja!
Hej!