Vill du spendera vintern i Värmland och testa på det simpla livet med stillhet, oslagbar natur och 2 av världens mest keligaste katter? TITTA HIT!
Då jag och min partner siktar på en Europa tur med vår husbil igen kommande vinter så söker vi nu efter en hyresgäst som skulle vilja hyra vårt mysiga torp under den tiden vi är iväg.
Hyresperiod: Från December - April.
Pris: (Kallhyra) 5500kr/mån + kostnad för ved & el.
Torpet hyrs ut möblerat.
(Övervåningen kommer även stängas av då vi behöver någonstans att förvara våra saker medans vi är på färd så de är alltså hela nedervåningen hyrs ut.)
Vi söker någon eller ett lugnt par som älskar natur, djur och simpleliving. Då vårt lilla paradis är lokaliserat i skogen så är körkort en nödvändighet. Under tiden man bor här så delar man torpet med våra älskade, keliga kattbröder Yin och Yang. Därav är vi också väldigt måna om vem som vi låter bo här.
Stugan värms även upp enbart via ved samt luftvärmepump vilket innebär att man får underhålla huset med att elda för att ha det varmt på vintern, därav känns det viktigt att du som är intresserad förstår innebörden av de simpla livet och va det innebär att bo i ett torp med dessa förutsättningar.
Stugan är till viss del nyrenoverad med helt nybyggt, lyxigt badrum som är en dröm att vara i!
Vid intresse, skicka ett mail till mig för mer info och bilder!