Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Sjuk pensionär med Handikappade ungar blir av med sin bostad om några år  (läst 274 gånger)

LGDHund

• Östergötland
Östergötland Sjuk pensionär med Handikappade ungar blir av med sin bostad om några år
« skrivet: 24 mar-21 kl 17:56 »
Söker något att ta över ,, efter som ja beroende på vissa händelser är förtida sjukpensionär  och har ungar med olika handikapp  samt frun är sjuk , så är ekonomin inte den  bästa ,, Efter att ha fått bråka med läkarintyg så inser ja att ungarna kommer inte få det bättre så måste ja försöka köpa ett ställe för 6 personer , Ber även om tipps på objekt måste flytta om några år efter som familjen bor i ett rivnings objekt ,, har varit lantbrukare så ja har förståelse för den näringen ,, Ungarnas handikapp kan vara för vissa personer störande så därför måste ja kunna äga det nya boendet så dom inte kan bli vräkta den dag ja inte lever ,, Så ja ber er alla som läser om tipps ja fruktar annars att som samhället ser ut att man får sluta sin tid på jorden bakom ett buskage utan tak ,, för tyvärr ja har tappat  hoppet ,, ni kan sicka på min e-post  : samuelsson-christer@hotmail.com
hade engång en dröm att kunna bygga ett barn kollo för att kunna hjälpa andra barn som har det svårt , nu fruktar ja mitt eget slut

Dela detta:

* Inloggade just nu

335 gäster, 7 användare (1 dolda)
Pion, RebeccaEA, biggelina, Efwa, Torkel, pinussen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser