Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Övervintrade Bisamhällen LN !  (läst 369 gånger)

Pamp

• Västergötland
Västergötland Övervintrade Bisamhällen LN !
« skrivet: 07 apr-21 kl 13:09 »
Har några bisamhällen till salu rasen är Ligustica (gula bin) dom är parade efter stationsparade drottningar från Hallandsväder.
Dom är snälla och kakfasta och det finns ingen amerikansk yngelröta i mitt område (Kinna)

Du kommer med låda, tak och botten så flyttar vi över bina dom sitter på 10 st LN-ramar !
Pris 3200:-
Tel 070-62 64 112
« Senast ändrad: 07 apr-21 kl 13:34 av Pamp »

Pamp

• Västergötland
SV: Övervintrade Bisamhällen LN !
« Svar #1 skrivet: 01 maj-21 kl 21:24 »
Har några bisamhällen till salu rasen är Ligustica (gula bin) dom är parade efter stationsparade drottningar från Hallandsväder.
Dom är snälla och kakfasta och det finns ingen amerikansk yngelröta i mitt område (Kinna)

Du kommer med låda, tak och botten så flyttar vi över bina dom sitter på 10 st LN-ramar !
Pris 3200:-

Kommer även att ha drottningar till salu under säsongen friparade på våran parningsstation eller stationsparade från Hallandsväderö
Tel 070-62 64 112

Dela detta:

* Inloggade just nu

263 gäster, 12 användare (2 dolda)
mohsart, javill, Lennart MÃ¥rs, Alexn72, lasseis, Fikaoscar, Aika, Gårdskarl, majkat, malarmaster

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser