Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Knackelie till salu pga sjukdom  (läst 1645 gånger)

Moyra 58

Västergötland Knackelie till salu pga sjukdom
« skrivet: 21 jul-24 kl 12:53 »
Fin knackelie till salu. Finns i Uddevalla. Säljes tillsammans med tillbehören som en bör ha.
Lien har Orebo-orv och Gardensea lieblad 60 cm.
Städ Picard, som jag snickrat ihop en liten "stol" till som man kan sitta på när en knackar. En provisorisk sak, man kan ta ur städet och snickra en ny och bättre.
Hammare 500 gr
Bryne, Mailänder 2 Fahnen
Plasthölster
Liering och insexnyckel

Nedan nypris:
Lieblad      900 kr
Orebo-orv 1850 kr, Oreboorv nr. 2 (1,58 lång), passar för 155 - 180 cm långa personer.
Städ.        450 kr
Hammare  350 kr
Bryne        400 kr
Plasthölster 125 kr
Liering och insexnyckel 0 kr
SUMMA: 4075 KR om man köper detta nytt idag från Lie-Mats idag.
Men eftersom sakerna är använda, inte mycket, men ändå, så tar jag 3.200 kr
Skall försöka sätta in foton som finns på mobilen, om jag inte lyckas kan du som är intresserade få dem skickade till din telefon. Lyckades inte få in foton här.
MVH Marianne
majolika58@hotmail.com
ps. Bor i Uddevalla och kan inte skicka detta, måste hämtas. Jag har svårt att prata pga sjukdom så mail blir bra och om man vill se bilder kan vi kommunicera via sms.

« Senast ändrad: 21 jul-24 kl 14:23 av Marianne Adolfsson »

Miniodlaren

• -
SV: Knackelie till salu pga sjukdom
« Svar #1 skrivet: 04 okt-24 kl 11:34 »
Hej, jag vill köpa din knackelie. Jag är i Uddevalla idag ett par timmar från lunch och framåt. Skulle det passa att jag kommer till dig och hämta den? Skicka meddelande

« Senast ändrad: 04 okt-24 kl 11:52 av Miniodlaren »

Dela detta:

* Inloggade just nu

880 gäster, 2 användare
Irrbloss, OrangeDinosaur

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser