Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Litet torp o 3800 m2 åkertomt  (läst 360 gånger)

Bubbel i Dammen

• fotosyntes, torp, äng, symbios, hummel och bummel
    • Värmland
Värmland Litet torp o 3800 m2 åkertomt
« skrivet: 14 mar-21 kl 17:31 »
Hej jag säljer mitt torp 28 m2 med mkt att göra på, och med åker att odla på om 3800 m2. Det finns på hemnet och ligger i Bjurtjärn, Storfors. Om två veckor tror jag att det är sålt.
En nära konventionell varelse, två ben, hålet på magen och två tuttar, vill leva enkelt och finner detta vara att äga litet, bära lätt, le mycket och äta friskt och gott, men har inte nått ända fram. Min kolonialproduktfavorit: börjar på ka och slutar på ffe. Njut en stund varje dag!

karl55

• Västmanland
SV: Litet torp o 3800 m2 åkertomt
« Svar #1 skrivet: 14 mar-21 kl 20:35 »
Jag är intresserad. Var finns beskrivningen på fastigheten?. Finns det någon mäklare?

Mvh
Magnus Warrol
tel 021 336426 eller  0735540913
mejl:  magnus.warrol@gmail.com

Bubbel i Dammen

• fotosyntes, torp, äng, symbios, hummel och bummel
    • Värmland
SV: Litet torp o 3800 m2 åkertomt
« Svar #2 skrivet: 14 mar-21 kl 21:00 »
Hemnet.se, mäklare länsföräkringar, sök på Kommunen Storfors, det är annonsen med Lövnäset 11. mvh Bubbel
En nära konventionell varelse, två ben, hålet på magen och två tuttar, vill leva enkelt och finner detta vara att äga litet, bära lätt, le mycket och äta friskt och gott, men har inte nått ända fram. Min kolonialproduktfavorit: börjar på ka och slutar på ffe. Njut en stund varje dag!

Dela detta:

* Inloggade just nu

307 gäster, 3 användare
Tältbyggare, Jakobn, Torkel

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser