Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gårdsvakt i sommar  (läst 444 gånger)

JohannaMaria

Gårdsvakt i sommar
« skrivet: 05 maj-22 kl 23:06 »
Hej!
Vi är en familj på en liten gård som strävar mot självhushållning - och på sikt en ekobygemenskap av ngt slag…
Vi vill åka på semester i juli för första gången på flera år och undrar om ngn vill bo på gården mot gräsklippning och djurtillsyn.
Vi har 2 ponnier, tre får, 10 hönor och 1 katt.
Vi bor där grusvägen slutar men med en större väg inom hörhåll. Gården omges av åker, äng och skog. Genom ägorna går svartån där det går bra att bada och fiska. I den stora trädgården finns bär och grönsaker att njuta av och äggen är supergoda.
Erfarenhet av djur är ett plus.
Mvh Johanna Birgersson

curma

• -
SV: Gårdsvakt i sommar
« Svar #1 skrivet: 07 maj-22 kl 08:09 »
Hej!
Jag har en vuxen dotter med familj (2 barn 3 och 6 år) som är intresserade av att vakta gård. Vilka datum gäller det i juli och var i Sverige finns ni?

Jontemyra

• -
SV: Gårdsvakt i sommar
« Svar #2 skrivet: 13 maj-22 kl 18:10 »
Wow coolt at ni har skaffat så mycket djur i husen, kul att se ja hoppas ja kommer förbi snart igen

Dom finns i örebro btw :)
skogstrance och freeganism

Dela detta:

* Inloggade just nu

295 gäster, 3 användare
Miramis, H2O, skeggyx

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser