Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  söker någon tjej utan (kanske) direkta krav  (läst 884 gånger)

Nane

• Gästrikland
söker någon tjej utan (kanske) direkta krav
« skrivet: 18 jul-22 kl 23:11 »
Hej söker någon tjej  kring Gävleborg med omnejd som är djur o natur intresserad gillar trädgård  odlingar   trevlig snäll,  jag är en kille som bor på landet är trevlig snäll gillar djur o odlingar o lite allt möjligt mm.
men det ska ni veta vare sig ni försökt själv eller kollat annonser att lätt o finna någon ärlig seriös nej det ska ni veta det inte är oavsett hur man en beter sig, vissa har turen finna någon vissa inte, men försöka lär man ju om det ens ska vara möjligt finna någon.
jag är i 40 års åldern, har inga krav direkt på vem jag ska beskriva jag söker svårt det där för ställer man krav på si o så ska du vara då mister man nog hela biten med o finna någon,  utan vill någon försöka sig på och är  intresserad av mer vem jag är hör hjärna av er på pm om ni söker någon partner eller vän, om inte så får jag tacka i alla fall för att ni tog er tid o läste det lilla jag skrivit. 

Nane

• Gästrikland
SV: söker någon tjej utan (kanske) direkta krav
« Svar #1 skrivet: 31 jul-22 kl 21:06 »
finns det någon här som skulle kunna vara intresserad av o skriva med mig här? och se vad forts sen blir

Nane

• Gästrikland
SV: söker någon tjej utan (kanske) direkta krav
« Svar #2 skrivet: 17 sep-22 kl 21:46 »
inte många svar här, fast det är ju frivilligt o svara,

Dela detta:

* Inloggade just nu

270 gäster, 1 användare
Gve

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser