Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  eftersök, bayersk viltspårhund,  (läst 2242 gånger)

Zeb Nilsson

  • Inlägg: 4
    • -
eftersök, bayersk viltspårhund,
« skrivet: 22 mar-15 kl 08:28 »
Hajsan, jag testar att lägga in här med ihopp att någon ska se det,  jag har skaffat en bayersk viltspårhund för eftersök, detta är inte jakt, men är en viktig del innom detta,
jag är väldigt intresserad av eftersök och bor i skåne/vinslöv och ska så småningom skaffa mig en hund till om det vill sig,han är nu 1år,
men tillsaken är att jag är i behov av dösök/eftersök ,Ni hittar kanske blod men inte djuret,jag har gjort lite dösök med han innan, och på en levande gris där vi avsluta i sårlegan,
jag är  ny inom detta och och har inget att erbjuda, mer än att jag kan hjälpa till med att dra fram djuren och fixa efteråt, med tiden blir detta kanske en bra hund och du/ni är i behov av ett eftersök, tjänster och gentjänster ! :)
Jag känner även några som kan ryckaut om det behövs,
skicka gärna i pm om det finns intresse, jag vet att detta kanske hör hemma i jakt, kategorin, men lägger in här med eftersom här är många hundmäniskor,mvh


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

273 gäster, 2 användare
xaelanar, Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter



- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser