Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Könsbestämning playmouth rock  (läst 288 gånger)

Carin1983

• Skåne
Könsbestämning playmouth rock
« skrivet: 25 aug-24 kl 15:36 »
Har fått 10 plymouth. Är rätt säker på att tre av dom är tuppar. Men några andra känns osäkra. Visst dom har små fläckar men känns inte så tydliga. Hjälp mig. Lägger bilder i kommentarer

Carin1983

• Skåne
SV: Könsbestämning playmouth rock
« Svar #1 skrivet: 25 aug-24 kl 15:37 »
Attans hur lägger jag till bilder
Fattar inte

torbjorn

• Medelpad
SV: Könsbestämning playmouth rock
« Svar #2 skrivet: 28 aug-24 kl 09:29 »
När du har klickat på "svara" så finns det, under rutan där du skriver text, en länk "Bilagor och andra tillval". Klicka på den och då får du bl a upp en ruta där det står "Bifoga". Klicka på "Bläddra", då får du upp ett litet filhanterar/utforskar-fönster där du kan navigera dig fram till bilden/filen du vill lägga upp.
Tänk på att filen får vara högst 192 kB , så en bild som kommer direkt från en modern mobil/digitalkamera med onödigt hög upplösning, måste dras ner i upplösning med ett bildbehandlingsprogram (jag brukar använda antingen IrfanView som är gratis, eller en över 20 år gammal version av bildbehandlingsprogrammet som ingår i MS Office).  Ställer man in upplösningen på 800 x 600 så brukar filstorleken bli lagom, IrfanView har dessutom en funktion för att automatiskt komprimera bilder till önskad filstorlek.

Dela detta:

* Inloggade just nu

355 gäster, 1 användare
javill

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser