Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Leva och bo i Stjärnsund  (läst 830 gånger)

Fridhem 1

• Dalarna
Dalarna Leva och bo i Stjärnsund
« skrivet: 25 okt-24 kl 16:19 »
Right now a rare opportunity to live and work is available here at Fridhems Course Centre & Hostel in Stjärnsund, Dalarna.

Would you like to live in a cozy village, by an island filled lake, nestled in the forests of Dalarna? Do you desire to be surrounded by and co-operate with warm-hearted friendly people, growing your own food and co-creating projects with neighbors and friends?
Do you value your well-being, being connected to your body and sharing the excitement of self-care?
Do you have the capacity of maintaining and fixing up old houses (managing heating systems etc) skills in IT ?

Are you Fridhems new Co-Manager?

Ring oss för att höra mer så ordnar vi ett besök.
Apartment included with position is available from the 1st of January 2025
Telefon: 073 922 9686
Hemsida: https://frid.nu/
Instagram: @fridhemcenter

Dela detta:

* Inloggade just nu

846 gäster, 3 användare
Nataks, Högnemobon, matibamba

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser