Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Getter lantrasblandning SKÄNKES  (läst 588 gånger)

Bulan

• Västergötland
Västergötland Getter lantrasblandning SKÄNKES
« skrivet: 24 aug-22 kl 20:18 »
Härliga getter med egen vilja söker nytt hem! Perfekta slyröjare och underbara personligheter.

Vi har tre getter, lantrasblandning, som söker nytt hem - två getter och en killingget född i mars i år. Getrud, Geta och Geting.

Dessa godingar var tänkta att hållas bakom elstängsel för att hjälpa till att röja sly i vår skogshage. Tyvärr lät de sig inte nöjas med det utan begav sig gladeligen till grannarnas trädgård där de inte var önskade... 

Med anledning av ovan, dvs för att behålla grannsämjan på en god nivå, söker vi nu nytt hem till våra sötnosar.

Enda kravet är att du innehar SE-nummer (ingen idé att ens kontaka mig annars) och att du själv ombesörjer transport.

Geta, Getrud och Geting väntar just nu ivrigt på sitt nya för-alltid-hem!
Bulan

SV: Getter lantrasblandning SKÄNKES
« Svar #1 skrivet: 20 nov-22 kl 21:19 »
Härliga getter med egen vilja söker nytt hem! Perfekta slyröjare och underbara personligheter.

Vi har tre getter, lantrasblandning, som söker nytt hem - två getter och en killingget född i mars i år. Getrud, Geta och Geting.

Dessa godingar var tänkta att hållas bakom elstängsel för att hjälpa till att röja sly i vår skogshage. Tyvärr lät de sig inte nöjas med det utan begav sig gladeligen till grannarnas trädgård där de inte var önskade... 

Med anledning av ovan, dvs för att behålla grannsämjan på en god nivå, söker vi nu nytt hem till våra sötnosar.

Enda kravet är att du innehar SE-nummer (ingen idé att ens kontaka mig annars) och att du själv ombesörjer transport.

Geta, Getrud och Geting väntar just nu ivrigt på sitt nya för-alltid-hem!
Är tjejerna kvar? Jag är intresserad

Dela detta:

* Inloggade just nu

193 gäster, 3 användare (1 dolda)
Nadir, Banelinjen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser