Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Varför sprider alternativare ut sig i hela Sverige?  (läst 1080 gånger)

Tiomilaskogen

• Dalarna
SV: Varför sprider alternativare ut sig i hela Sverige?
« Svar #20 skrivet: 07 okt-22 kl 09:16 »
Frågeställaren trodde tydligen att han hittat en spännande sekt.
Min upplevelse av den här gruppen är att vi är rädda om varann och om vår omgivning.
Hjälpsamma till max om någon ställer en fråga. Bra och jordnära människor helt enkelt
Att vi finns i hela landet och inte har behov av att isolera oss är en styrka, inte en svaghet.
Nu glömmer vi TS fråga och tar oss an viktigare bestyr.

Ett svart får

• Bohuslän
SV: Varför sprider alternativare ut sig i hela Sverige?
« Svar #21 skrivet: 07 okt-22 kl 09:49 »
Där jag bor är det många som har ambitioner om självhushåll, i någon grad. Men det är kanske bara en av hundra med de intresset som finns här på forumet, eller snarare en av tusen

Dela detta:

* Inloggade just nu

203 gäster, 3 användare
Imse, Lugnebergagård, DennisCA

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser