Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ankunge som inte kan gå D':  (läst 1050 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Ankunge som inte kan gå D':
« skrivet: 14 jun-10 kl 07:49 »
Vaknade nyss och skulle gå och ge mina 2 ankungar mat och märker att den ena bara ligger ned och piper. Tog upp honom och kollade hans ben = ser inte ut att vara någon fara med dem. sätter ned honom och han ligger och kravlar med benen :( vad kan det vara? hoppas han går att rädda. dem är ca 4-5 dagar gamla.
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Hönz

• Skåne
SV: Ankunge som inte kan gå D':
« Svar #1 skrivet: 14 jun-10 kl 08:51 »
Precis så var det med en av mina gässlingar när jag fick hem dem en vecka gamla. Den vägrade stå överhuvudtaget, och kravlade bara fram. Men nu helt plötsligt springer den runt som bara den
Hästar, Dansk/svenska gårdshundar och Höns! :) ("Dvärgblomme" (lokal korsning), Araucana).

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #2 skrivet: 14 jun-10 kl 08:56 »
Blir bara värre :/ nu ligger han på sidan och sprattlar, vi får ta bort honom :(
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Hönz

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 14 jun-10 kl 19:56 »
 :'( :'(
Hästar, Dansk/svenska gårdshundar och Höns! :) ("Dvärgblomme" (lokal korsning), Araucana).

Dela detta:

* Inloggade just nu

542 gäster, 2 användare
Be, Tiomilaskogen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser