brudspirea kan jag inte tänka mig att de gillar, flädern avskyr de som sagt. Det är ju en läkeört som luktar ganska starkt så det kanske är därför.
öh...min nya fina fläder har de ätit upp totalt...hela rotsystemet också!!!ena kaninen kom åt 4 tomatplantor också...uppätna t den del att en pinne petar upp ur jorden bara
Då är dina de första jag hör talas om.
ja men det e nog mest "franska" honan som är där och äter och gräver kom jag på. Hon e lite lustig hon
Jag har två dvärgvädurar,de är lika udda
väduren rymde idag igen och dit där flädrn stod och grävde stort hål...hoppades väl en liten rotbit skulle vara kar...men den är nog totalt uppäten redan så hon gick väl sen till mitt trädgårdsland...där alla grönsaker kommit upp...och åt upp lökstjälkarna..alla sorter! all sallad mangold morotsblast var kvar och smultron väck. ja nu hade ju inget kommit upp mer än ca 5 cm...men ganska bra jobbat av henne. hon är nog inte hungrig på nån dag misstänker jag...ligger väldigt stilla nu! och jag är inte så glad över mina grönsaker.fast skit samma...jag ska bygga växthusdär i höst ändå