Medelpad Sundsvall - student söker ställplats tiny house eller timmerstuga att hyra

Startat av Anni i skogen, 15 Aug-26 kl 17:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Anni i skogen

Hej!
Bor du utanför Sundsvall och har plats att hyra ut en ställplats för tiny house eller van? Alternativ kanske du har en timmerkoja med vedspis att hyra ut eller en prisvärd etta?

Jag kollar optionen att studera naturvårdsbiologi i Sundsvall JAN2027-JAN2029 och vill helst undvika studentkorridor. Tycker om lugn och ro, inga fester :)

Jag är en lugn hyresgäst, har mest tysta, introverta hobbyn som artkunskap lavar och mossor, kanotpaddling. Jag har inga husdjur, är rök-/alkohol-/drogfri, har aldrig fester och spelar inga musikinstrument. Bor just nu i Västerbotten och har referens från nyvaknade hyresvärd.

Boendetid kommer att variera lite granna eftersom jag kommer ha fältarbete i norra Sverige samt sommarjobb.

Hör gärna av dig om du kan tipsa :)

Vänligen, Anne
Come my friends, it's not too late to seek a newer world! Though we are not now that strength which in the old days moved earth & heaven. That which we are, we are. One equal temper of heroic hearts. Made weak by time & fate but strong in will. To strive & seek & find. And not to yield. (Tennyson)

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

549 Gäster, 0 användare