29-årig kille söker sin själsfrände

Startat av Lynx lynx, 24 Jul-26 kl 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Lynx lynx

Jag har skrivit här tidigare utan framgång, men jag har beslutat att testa igen.

Jag är alltså en 29-årig kille som letar efter en kvinna att dela mitt liv med, och leva med på ett sätt som är ekologiskt hållbart. Jag har mörkblont hår och de flesta som känner mig säger att jag är intelligent. Jag älskar att vara i naturen och tänker kanske söka en utbildning till naturguide nästa år. Jag bor för tillfället i närheten av Umeå men kommer förmodligen flytta någon annanstans, kanske i närheten av dig?

Ålder och utseende spelar inte så stor roll, jag tror att det viktigaste är liknande värderingar. Du är alltså någon som delar min kärlek till naturen och respekt för andra levande varelser, och även inser att dagens samhälle inte kommer kunna bestå. Jag sympatiserar starkt med radikal feminism vilket helst är något vi har gemensamt. Jag är inte anhängare av någon religion och anser att bibeln står för kvinnoförtryck, men om du har någon form av nyandlig tro kan jag finna det intressant att tala om.

Om du undrar något annat så tveka inte att fråga mig!
Freedom is the right of all sentient beings!

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

376 Gäster, 1 användare (1 Dolda)