Sökes livskamrat, kärleken, partner in crime m.m Hallå! finns du här?

Startat av SimonFredriksdal, 14 Jul-26 kl 23:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

SimonFredriksdal

Hej!

Ja i alla fall så är detta jag, Simon 40 år boende på en liten gård i mitten av Småland. Jag har två döttrar från ett tidigare förhållande. Dessa två vildar bor hos mig varannan vecka.

Jag älskar småbrukarlivet! Jag odlar, bygger saker. Jag har två kor, fyra får och några höner. Alla dessa bor hos mig på heltid. :P. Jag har en fäbless för gamla ting, de mesta jag äger är inköpt på loppisar och auktioner (jo jag äger en TV, internet och en smarttelefon) allt annat är högst analogt vilken jag tycker är väldigt skönt!

Som jag föreställt mig bör nog min framtida kärlekskumpan också hysa ett intresse för småbruk, självförsörjning, natur, hantverk kanske.
Förutom ovan nämnda är jag själv intresserad av musik (lyssna) god mat, byggnadsvård och en del annat.

Nästa kapitel. Som person är jag lugn och trygg. Dom gånger jag "tappar det" är dom tillfällen jag t ex inte lyckas blåsa upp en badring (inköpt på känd lågprisbutik) utan luften går ur ständigt.

Mitt vardagliga liv består av ett 7-4 jobb som uppfinnare! eller nja, jag är produktutvecklare eller nja, jag håller på med el.  ;D

Förutom slit och släp på gården kan jag tänka mig att resa bort nån gång då och då, gärna med tåg. Kultur, mat och natur är upplevelser jag gärna delar med någon!

Det vore roligt att träffa någon som vill vara med utveckla småbrukandet ytterligare, dela detta liv med någon! Någon som har egna idéer och tankar. Drömmen är att kunna ägna sig heltid och skapa en försörjning på gården man kan leva på!

Vi Hörs!
Skicka gärna ett PM om jag fångat ditt intresse!
P.S söker Kvinna 32 - 42 år.

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

377 Gäster, 1 användare
Maria Roslund