Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Söker min livskamrat  (läst 45 gånger)

tillsammans_på_landet

• Västmanland
Västmanland Söker min livskamrat
« skrivet: Idag kl. 13:16 »
Hej du,

Jag vet inte vem du är än, men jag vill skriva till dig ändå. Jag längtar efter någon att dela livet med – på riktigt. Inte bara de stora ögonblicken, utan de små stunderna som blir hjärtat i livet: när morgonsolen sipprar in genom fönstret, kaffedoften fyller köket, och vi sitter tillsammans och planerar dagen framför en enkel frukost. När barnskratt ekar i rummen, när vi lagar mat tillsammans, odlar lite i trädgården eller bara sitter tysta i soffan och ändå känner oss nära.

Jag är en man på 21 år, bor i Västmanland, och har båda fötterna stadigt på jorden. Jag är driftig, kunnig och hårt arbetande – jag tar ansvar, ser till att saker fungerar, och tycker om att skapa ordning i livet. Men jag vet också att livet inte bara handlar om prestation – det handlar om värme, små gester och att bygga en vardag som bär. Jag vill dela både vardagens rutiner och små glädjestunder med någon som vill leva livet på samma sätt.

Drömmer om att hitta dig – en kvinna att stanna hos, någon att bygga något långsamt och äkta med. Någon som ser trygghet, omtanke och enkelhet som något vackert. Jag vill skapa en vardag som känns varm, och en framtid där vi kan bygga en familj tillsammans. Jag vill uppleva allt – första skrattet hos våra barn, kvällspromenader hand i hand, middagar vi lagar tillsammans, och alla de små rutiner som gör livet rikt – med dig vid min sida.

Jag är beredd att flytta om det behövs. Platsen spelar ingen roll när hjärtat har hittat hem, när den rätta finns där att dela livet, drömmarna och framtiden med.

Jag tror på ärlighet, små gester och mjuka värden. Jag lyssnar, försöker förstå och finns där när det verkligen behövs. Jag skrattar gärna – även åt dåliga skämt – och tror att det enkla ofta är det allra vackraste. Jag vill dela allt detta med någon som också längtar efter närhet, trygghet och ett liv där man får växa tillsammans, dag för dag, hand i hand.

Om du också längtar efter någon att dela livet med – inte för att något saknas, utan för att livet blir ännu rikare tillsammans – skriv några rader. Inget måste, inga krav. Bara en början. Kanske början på ett liv där vi tillsammans bygger kärlek, trygghet, framtid och familj, med värme i varje liten stund och glädje i varje dag.

Vill du inte svara här, så skicka ett mail till: tillsammans_pa_landet@hotmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

723 gäster, 3 användare
skogaliten, Paradisgården, bullen11

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser