Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Närke Har Närke imploderat?  (läst 396 gånger)

Glömske

• En fot framför den andra.
    • Närke
Närke Har Närke imploderat?
« skrivet: 28 jan-25 kl 22:15 »
Tjo! Är det så eller finns det något folk här nu för tiden?
Vad gör ni? Lever ni eller väntar ni på döden?

KajsaAnka

• Närke
SV: Har Närke imploderat?
« Svar #1 skrivet: 30 jan-25 kl 12:10 »
Tjohej !  Lyser vårsolen på dej ?  Nehej inte än ?  Här finns fölk i busk och stuga. Kram

Glömske

• Närke
« Svar #2 skrivet: 30 jan-25 kl 14:54 »
Hej och wow då är vi ju två iallafall  :D
Vårsolen har sina dagar och stressar ju inte, allt har sin tid.
Var finns du/ni och leves något alternativt liv eller tar omvärlden över?
Själv hänger jag i Närkesberg och lever väl i min egen värld.

Det brukar vara trögt med uppslutning i Närke så fick jag för mig att kolla läget igen efter många år. Kunde vara kul att se om det fortfarande finns folk som är aktiva här och om några nya dykt upp. 
Är det någon gång sidan borde vara aktuell så är det väl nu tänker jag.
Kram
« Senast ändrad: 30 jan-25 kl 15:00 av Glömske »

KajsaAnka

• Närke
« Svar #3 skrivet: 10 feb-25 kl 17:09 »
Hej på dej !  Ja, jo, vi näärkingar har kan hända klister under skorna  😆 , tror jag, kanske. Det verkar som jag inte svarat till exempel. Varit förkyld å det suraste så inte ens kollar in här. Förlåt för det !  Erkänns, det är trist men drömmer mest om alternativ livsstil. Man påtar i jorden och kollar på gör egen korv - recept men det ser dystert ut annars - för det alternativa. Det är det man lever för!  Natur, djur, naturliga människor, ju. Skriv gärna mer kram kajsaanka

Glömske

• Närke
« Svar #4 skrivet: 10 feb-25 kl 22:22 »
Ska inte påstå att jag är bättre själv även om jag nu inte ser mig som närking. Men blir väl lite avis när jag ser aktiviteten i andra landskap/län.

Sen kanske jag borde skapat denna fråga i Presentationer istället och passat på att presentera mig igen, då mitt gamla konto inte går komma åt längre.

Drömmer och påtar i jorden är ju alltid något. Lätt hänt är ju att annat distraherar.
Göra korv är kul och framförallt gott! Dammade av min gamla kvarn här om dagen men kniven tycks "någon" lagt på ett "bra" ställe.. och behöver bygga en ny rök då jag flyttade ifrån den gamla.

Dela detta:

* Inloggade just nu

364 gäster, 1 användare
jogge

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser