Hej!
det finns nog en del men inte kanske så många tjejer här som söker kille utan en massa krav på hur man ska passa in o det ena efter det andra, som man vill helst att den ska vara (eller bara läser förbi i all hast.) Hej
jag är en kille som söker någon typ av tjej för till en början brevvän för o se o lära känna för att sen se om jag eller den andra har intressen som passar i hopp om det känns bra eller inte jag vet inte riktigt just nu vad jag ska skriva o berätta om mig just nu men jag är i 40 års åldern söker någon som inte är allt för gammal el ung, med blandade intressen
bla är jag intresserad av lite allt möjligt djur odla lite, (hundar)
jag bor i hus på landet,
skulle hellre vilja om någon kanske blir intresserad höra av sig för vidare pm för mer info osv, än att jag skriver en massa här av erfarenhet från andra sidor skrivit på liknande dejtingsidor så är det inte bra skriva för mycket info i en annons men inte kanske heller för lite nja skriva sök annons efter att man söker någon som visar att man finns är ju ett måste annars händer ju absolut ingen ting, så detta får bli en början tror ja