Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland kollar intresse för litet möblerat rum i stuga.  (läst 444 gånger)

Jona d

• -
Södermanland kollar intresse för litet möblerat rum i stuga.
« skrivet: 22 okt-24 kl 23:08 »
hej
jag har ett litet möblerat gästrum med dubbelsäng, barnsäng, byrå och skrivbord i huset som jag hyr och bor i i Julita.
huset har 3 rum och kök, dusch & vattentoa. utedass finns oxå.
trädgården är stor och vildvuxen och skogen och sjön ligger runt hörnet.
jag har katter, hönor och hästar. odlar lite.
huset värms med ved.

nu när kylan och mörkret är här så kan det bli lite ensamt och kallt här i perioder.
funderar på om jag ska hyra ut gästrummet om det finns någon som skulle kunna vara intresserad av det?
kanske är det för mycket "min" plats och mitt stök här för att det ska kännas bekvämt och fungera? kanske inte?

jag är sjukskriven för utmattning mm och är därför hemma för det mesta men tillbringar mycket tid utomhus och i stallet. jag skulle gärna vara hemifrån oftare om någon kunde elda och ta hand om djuren då.

jag äter vegetariskt/veganskt och trivs bäst när det är stillsamt och städat hemma men är ganska så rörig och stökig själv i perioder. jag har mycket behov av egen tid men uppskattar också långa, ärliga, förtroliga samtal, gemensamma måltider och samarbete. jag är vaccinerad, nykter och drogfri och ser gärna att du också är det.

jag är fattig och lever snålt men hyran är flexibel beroende på dina omständigheter, hur mycket du vill vara här och hur mycket du kan tänka dig att hjälpa till med sådant jag själv har svårt att orka med pga min sjukdom.
Men ca 2500 kr + el.

berätta gärna lite om dig själv i ett pm  :)
Bor på landet men är från storstan.
Intersektionellt och hållbart tänk

stefan1983

• Övriga världen
SV: kollar intresse för litet möblerat rum i stuga.
« Svar #1 skrivet: 26 okt-24 kl 18:13 »
Hej Jona,

Har skrivit pm till dig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

722 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser