Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Var finns du man som vill utforska livet tillsammans?  (läst 1255 gånger)

Hemskogens Småbruk

  • Inlägg: 1
    • Uppland
Uppland Var finns du man som vill utforska livet tillsammans?
« skrivet: 28 maj-23 kl 00:04 »
Finns du här, du som vill leva livet utanför ekorrhjulet på heltid eller deltid?

Jag är en kvinna som lever mitt liv i ett enkelt torp med skog & mark. Odlar för husbehov och för eget intresse.

Har själv levt här på jorden i 37 år, men somliga tror när de ser mig att jag är ca 25 år.
Lever just nu i det såkallade ekorrhjulet till 100% men drömmer om att starta eget och leva på det och att kunna följa mitt hjärtas dröm.

Är nyfiken på livet, andlighet, tantra, socialt entreprenörskap,utforska olika delar av världen och nyfiken på att kanske få möta just dig? 

Älskar att vistas i naturen, vandring, konst, att vara kreativ, djupa samtal om allt eller inget, musik fyller mina öron och ja, allt möjligt spännande mellan himmel och jord!

Har ingen lång lista över önskemål hos min blivande partner, då jag är öppen, men vill att du är en skötsam person med ordnat liv, då jag är en skötsam person med ordnat liv, nykter och drogfri.

Ser helst att du är flyttbar och att du inte har något emot att jag har två tonåringar ( och jag vill inte ha fler egna barn) eller att jag har djur av olika slag. Din ålder bör vara någonstans runt min egen -ca max +10 år/ - 10 år o:)

Resten tar vi reda på tillsammans, du och jag  Yess

Kärleksfulla och varma hälsningar
från ditt vilda hjärta   :-[

Ps. Skicka ditt svar vid intresse till hemskogenssmabruk@gmail.com


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

321 gäster, 3 användare (1 dolda)
xaelanar, Be

* Forum

* Om tidningen Åter



- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser