Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Söker boende i Göteborg med omnejd  (läst 1056 gånger)

Sussare

  • Inlägg: 2
    • Uppland
Västergötland Söker boende i Göteborg med omnejd
« skrivet: 31 jan-23 kl 11:10 »
Hej,
Jag och min katt Mållan letar boende i Göteborg med omnejd! Jag bor nu i Stockholm i ett litet torp, men längtar tillbaka till västkusten och Göteborg. Jag är en 30-årig jurist som arbetar heltid för en civilsamhällesorganisation med flexibel arbetsort, men är annars odlings -och självhushållarintresserad och pysslar och hänger i skog och mark. Mållan jagar möss eller sover, och är skötsam hon också.

Jag vill gärna hitta ett liknande boende som det jag har nu, med odlingsmöjligheter och nära till natur, men är öppen för det mesta. Då jag har nära och kära i Göteborg är det på önskelistan att kunna ta sig enkelt till stan.

Om någon har eller har tips om ett boende, skriv en rad vettja!
/Susanne

swemarcus

  • Inlägg: 2
    • Västergötland
SV: Söker boende i Göteborg med omnejd
« Svar #1 skrivet: 05 feb-23 kl 19:04 »
Hej! Har ett fint fräscht torp på Kinnekulle vid naturreservatet Skagen. Finns el men vatten finns i kallkälla ute. Fint utedass. Ej dusch men det finns i byvedbastun. Vedspis och kakelugn. 1900:- per månad plus driftkostnader.

polyamorista

  • Inlägg: 9
    • Västergötland
SV: Söker boende i Göteborg med omnejd
« Svar #2 skrivet: 07 feb-23 kl 15:08 »
Hejsan!

Vi har plats i vore hus..

2 sammanhängande vardagsrum med kakelugn i varje rum..

Eget badrum och hall/ingång kan fixas..
Kök får vi dela..

Gott om plats för odling i vacker natur.

Finns busshållplats i närheten men går inte så ofta..

6000kr i kallhyra + 1000kr för värme, internet, sopor m.m.

Vi har får och 2 katter

Hör av dig om det har intresse!

Ha det fint..

Mvh,
Asger

ace_

  • Inlägg: 12
    • -
    • ÅSKA