Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland rum uthyres  (läst 844 gånger)

duvalill

  • Inlägg: 8
    • Närke
Västergötland rum uthyres
« skrivet: 15 aug-22 kl 19:56 »
Har en mindre gård på 4 hektar i skogen i Hova. Köpte det för lite över ett år sedan och gjort stora renoveringar sedan dess. Bor här med två stora hundar och två marsvin. Har min dotter boendes varannan vecka. Tanken är att det ska bli lite mer djur på gården allt eftersom renoveringarna blir klara. Hoppas även kunna komma igång med lite odlingar till nästa år.
Huset är stort och jag har ett större rum som står tomt och som jag funderar på om jag skulle hyra ut.
Som boende hos mig ser jag gärna att man tillsammans med mig sköter hushåll och skötsel in och utvändigt. egna ideér och projekt är självklart välkommet.
Jag ser gärna att du är ordningsam då jag blir galen av för mycket stök runt mig :)
som person är jag lugn men håller ganska högt tempo och är driven. Tycker de är mysigt att småprata över en kopp te eller middag men skulle inte säga att jag är överdrivet social.
hyra för rummet tänkte jag 3000kr.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

339 gäster, 6 användare (1 dolda)
xaelanar, Gröfre Slissing, skräptanten, Valpen001, MagdaMaggan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser