Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Mindre markyta sökes fortfarande som uppställningsplats, gärna carportsliknande för 2 fo  (läst 1256 gånger)

Mikael Blomster

  • Inlägg: 19
    • Uppland
Hej. Någon som har eller vet om någon öde tomt/torp, typ, som står övergivet? Skulle behöva lite uppställningsplats. För förråd etc. Behöver inte vara jättestort. 50 kvm och uppåt. Beroende på vad som finns om något finns.

Kan vara obebyggt eller med något uthus, ev. Letar inte efter bostad men finns det ngt ödetorp så alla svar beaktas, naturligtvis. Jag bor i Uppland så gärna här men inget krav. Karesuando är kanske lite långt borta....[emoji16] Skulle få veckopendla då....

Mvh Micke 0736317714 eller pm
« Senast ändrad: 22 jun-22 kl 13:59 av Alexn72 »

Mikael Blomster

  • Inlägg: 19
    • Uppland
Hej. Någon som har eller vet om någon öde tomt/torp, typ, som står övergivet? Skulle behöva lite uppställningsplats. För förråd etc. Behöver inte vara jättestort. 50 kvm och uppåt. Beroende på vad som finns om något finns.

Kan vara obebyggt eller med något uthus, ev. Letar inte efter bostad men finns det ngt ödetorp så alla svar beaktas, naturligtvis. Jag bor i Uppland så gärna här men inget krav. Karesuando är kanske lite långt borta....[emoji16] Skulle få veckopendla då....

Mvh Micke 0736317714 eller pm
Letar fortfarande. Får gärna vara lite avskilt, "ute på landet"

Ändrade rubriken men den blev inte bra


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

540 gäster, 1 användare
Johanna Felt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser