Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Rum uthyres i stuga  (läst 207 gånger)

Ester Blenda

• Södermanland
Södermanland Rum uthyres i stuga
« skrivet: 11 sep-21 kl 19:36 »
Hej
Jag (kvinna 45 år, heltidsarbetande säsongsvis) hyr en stuga med 3 rum och kök idylliskt ute på landet utanför Vingåker.
Här odlar jag grönsaker, frukt och bär samt har hagar och stall med får, höns och hästar. Vill gärna utöka odlingarna mycket och förbättra stallarna, konservera mer och kunna leva mer självhushållande. Men för att detta ska bli möjligt så behöver jag någon eller några att dela arbete och utgifter med. Gärna någon med liknande långsiktiga planer och drömmar.
Jag söker en lugn, självgående, ordningssam, händig kvinna som är okej med att livet här innebär att elda, bära ved, skotta snö, klippa gräs, skörda vindruvor, samarbeta med grannarna, somna och vakna till ugglorna utanför sovrumsfönstret, gå i tofflor på kalla golv vintertid, äta mestadels vegansk mat, mysa med katter, lyssna mycket på P1 och att det är relativt trångt och lyhört och därför måste kommuniceras tydligt kring eventuella besökare. Ett plus om du har djurvana och vill ta delansvar för djuren, har stabil ekonomi samt om du inte röker eller tycker alkohol är en central del av livet.
Hyra ca 3000 kr/mån.
Skriv ett meddelande och berätta lite om dej själv om det låter intressant!
🌱🌳🐑🐰🐱🐎🐈🐓🍃🌾

Dela detta:

* Inloggade just nu

238 gäster, 4 användare (1 dolda)
mattias_33, alternaiv, Stork

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser