Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Litet hus önskas hyra  (läst 154 gånger)

MarieMaya

• Skåne
Litet hus önskas hyra
« skrivet: 07 jun-21 kl 21:06 »
Hej

Jag är en av alla dessa som önskar hyra ett litet hus i naturen eller med närhet till skog, sjö eller hav.
Finns naturen inom promenadavstånd går det bra att bo inne i samhälle också, så länge det inte är trafikbuller från större hårt trafikerad väg.
Det behöver inte vara stort alls och enkel standard går bra det med, bara huset är friskt och helt med fungerande funktioner.
Omöblerat eller möjligen delvis möblerat.
Trädgård med möjlighet att odla är viktigt.
Då jag är beroende av kollektivtrafik, vill jag helst inte ha mer än omkring 1 km väg till närmaste hållplats/station.
Vill ha ett tillsvidare kontrakt.
Bor sedan många år i lägenhet centralt i Malmö med förstahandskontrakt som jag är beredd att lämna när rätt förutsättningar för att flytta ges.

Vem är jag?
Kvinna 54 år som håller på att sadla om från att ha jobbat med huvudet och människor till att arbeta med händer och växter,  vill leva enkelt och nära naturen tillsammans med mina 2 katter.
Är lugn och skötsam.
Referenser finns.

Odla så mycket jag förmår av min mat själv och en trädgård att leva med.
Om det är möjligt vill jag nog ha ett par höns också.
Är intresserad av permakultur.
/Maya

"I have no special talents. I am only passionately curious." - Albert Einstein

Dela detta:

* Inloggade just nu

374 gäster, 5 användare (1 dolda)
Jannedansk, Ett svart får, alternaiv, Landet

* Forum

* Om tidningen Åter

- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser