Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Söker en livskamrat för livet på landet  (läst 438 gånger)

Ängshö

• Dalarna
Dalarna Söker en livskamrat för livet på landet
« skrivet: 22 feb-21 kl 21:51 »
Men hejsan!
Jag är en 37 årig jordnära kvinna. Stabil, lugn men även kreativ och lite busig. Söker dig som vill leva det enkla livet på landet med mig. Jag har inga barn men du får gärna ha.
Jag älskar handarbete och matlagning. Njuta av vad skogen ger som bär, svamp, örter,  ved, upplevelser, lugn. Tycker om att vara ute på sjön en fin sommarkväll. Samt rida och hundpromenader. Gillar trädgård och är inte rädd för att ta i och skita ner mig.
Du ska vara manlig, händig, lojal och trygg men ändå med glimten i ögat och med en räv bakom örat😉. Ska vara härligt att leva🌞.  Hör gärna av dig men jag har inte bråttom att finna kärleken den kommer när man minst anar det tror jag.

kristoffer

• -
SV: Söker en livskamrat för livet på landet
« Svar #1 skrivet: 23 feb-21 kl 10:15 »
Hej vart i landet befinner du dig?

Dela detta:

* Inloggade just nu

307 gäster, 8 användare (1 dolda)
Imse, ctryxw, Mattias, kristoffer, Nina W, Pateras, Jalbertsson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser