Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Gästrikland brevvän sökes till en början  (läst 565 gånger)

staren

• Gästrikland
Gästrikland brevvän sökes till en början
« skrivet: 06 dec-20 kl 17:57 »
Hej det verkar ju finnas rätt många med här på Alternativ, så jag söker via denna annons någon som är intresserad av trädgård odlingar anlägga el liknande,(behöver inte vara duktig på det bara bra om ni har intresset) och som skulle vilja brevväxla med mig, inte bara kanske om just trädgårdsodling utan även om självhushållning, djur o natur mm. Även om jag inte helt är självhushållande själv, (ännu som sagt,) är även singel o söker fortf någon men skulle vilja först o främst finna någon ny brevvänner tjej el kille för brevväxling, (gärna vanliga brev via postlådan) och kanske om senare sen när corona mildras av kunna träffas beroende på vad som händer med framtida utveckling    (coronana) (är 38 år)
« Senast ändrad: 06 dec-20 kl 18:08 av staren »

ManPåGården

• Har frys och källare full efter sommar och höst.
    • Småland
SV: brevvän sökes till en början
« Svar #1 skrivet: 06 dec-20 kl 19:13 »
Ja varför inte, nu när trädgården vilar är det lättare att börja på nya saker.
Z
Älskar Natur dans Uppfinningar och människor

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser