Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Gammal liten gård i Norra skåne uthyres i 2 år  (läst 463 gånger)

trejem

Skåne Gammal liten gård i Norra skåne uthyres i 2 år
« skrivet: 30 sep-20 kl 02:05 »

Liten 1700-tals gård på 5000 kvm i skogen utanför Hässleholm uthyres i 2 år.

Enskilt läge, omgivet av skog. 2.6 km från krösatåg station.

Ca 70 kvm av boningshuset (vardagsrum, litet sovrum, kök och badrum) är nyligen renoverat.
Ca 70 kvm (3 rum) är det inte och agerar för närvarande möbelförråd.

Indraget vatten (egen brunn), trekammarbrunn, diskmaskin och tvättmaskin finnes.
Uppvärms medeljst täljstenskamin. På tomten finns ett gammalt stall, lada och flertalet uthus och skjul.
Uthusen och skjulen är inte tömda men vill man röja upp och använda något går det bra.
3500 / mån kallhyra (sophämtning, slamtömning och vägavgift ingår). Inte så barnvänligt.
Husdjur är välkomna. Bilder kan skickas på begäran. Referenser och ordnad ekonomi önskas.
Hör av dig via epost trejem@gmail.com

SV: Gammal liten gård i Norra skåne uthyres i 2 år
« Svar #1 skrivet: 05 okt-20 kl 16:24 »
Hej!

Jag heter Marie-Louise och bor idag i ett gammalt torp som jag hyr och har bott här snart sju år.
Jag och min man letar efter en liten gård att hyra då vi är särbos idag.
Vi är båda intresserade av renoveringar och byggnadsvård.
Mannen är plåtslagare, snickare och timmerman och jag har renoverat en del hus jag tidigare bott i samt det jag bor i idag.
Jag såg att gården hyres ut under två år men skulle gärna vilja se den och bilda mig en uppfattning av storleken.

Du får gärna höra av dig och berätta lite mer om huset/gården då vi är intresserade.
Bor idag i Gumlösa / Hässleholm

Mitt telefon nummer är: 076-3139795
Mvh: Marie-Louise Lindström

Dela detta:

* Inloggade just nu

289 gäster, 2 användare
Håkan B, fraxinus80

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser