Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Någon kvinna? Karlskrona, Kalmar eller Växjö.  (läst 347 gånger)

Mattias

Någon kvinna? Karlskrona, Kalmar eller Växjö.
« skrivet: 22 sep-20 kl 10:05 »
Nu är det dags att vända blad, ta vara på livet och ta de tillfällen som bjuds. Behöver lite roligheter! Saknar tvåsamheten, någon att längta till, umgås med, diskutera med, ge (och få) den där blicken, pirret i magen, någon att skratta (och gråta) med, någon som lär mig något nytt, någon att kyssa och mysa med. Hoppas att det är du!

Du får gärna vara intresserad av att bo på landet med djur och gilla odling och trädgårdsarbete. Vore också kul om du gillar natur och friluftsliv (gärna kajak). Du får gärna ha barn men precis som jag så har du inget behov av fler... däremot hoppas jag att du älskar närhet lika mycket som jag! Annat som tillför livsglädje för mig är god mat, att vara ute och röra på sig, en god bok, en bra film, spel, trädgårdsarbete, husrenovering, musik, familj och goda vänner.

Jag söker en stark kvinna som kan ta hand om sig själv. Någon som gillar ironi och sarkasm och kan ge igen med samma mynt. Någon som hittat sig själv. Någon som kan ta med mig på äventyr!
Jorden tillhör inte människan, människan tillhör jorden. Allt hänger samman så som blodet förenar oss alla. Människan vävde inte livets väv, hon är bara en tråd i den. Vad hon gör mot väven, gör hon mot sig själv.

Dela detta:

* Inloggade just nu

461 gäster, 9 användare (1 dolda)
tranberga, LimJans, grimbart, Ett svart får, Ricbot, Radar, I_am_mine, Muu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser