Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Hus med höns å grönsaksland säljes!  (läst 176 gånger)

Lisa

• Skåne
Skåne Hus med höns å grönsaksland säljes!
« skrivet: 16 sep-20 kl 17:02 »

Hej!
Vi säljer vår lilla oas, inklusive de fina hönorna och hela vinterns ved staplad och klar. Perfekt läge utanför lilla byn Lövestad med cykel/gångväg till både bra barnomsorg samt affär, restaurang osv. 1h bil från Malmö och 30min bil till ex knäbäckshusen strand Österlen.

Vi har älskat detta ställe, men vår son har kommit in på en waldorf-skola en bit bort så vi behöver flytta närmare den tyvärr. Annars hade vi aldrig sålt.
Vi vill att gärna att rätt personer tar över vårt fina ställe... Och vårdar det som vi gjort.

Visning i helgen, vi vill helst ha 2,5Miljö för det, så om någon lägger detta säljer vi det direkt till den personen.

https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-heingetorp-sjobo-kommun-gamle-mossevagen-42-16947355?utm_source=ios_app&utm_medium=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone

Varma hälsningar, Lisa

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser