Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Ett fantastiskt hus med glasveranda, uthus och trädgård. Skaraborg  (läst 801 gånger)

Ylva-Li

• Västergötland
Västergötland Ett fantastiskt hus med glasveranda, uthus och trädgård. Skaraborg
« skrivet: 12 aug-20 kl 08:28 »
Vi har ett fantastiskt hus med glasveranda, trädgård och ett större uthus som vi funderar på att hyra ut. Huset ligger mellan Lidköping och Grästorp med goda bussförbindelser både till Lidköping och mot Göteborg. Det är ett hus med två våningar som är varsamt renoverat och än finns det en del kvar att göra. På nedre plan finns kök, två rum och två olika hallar. Övervåningen består av två sovrum ett gammalt kök och några förråd. Huset har en härlig stämning. Det är enkel standard så det bör vara någon som uppskattar den typen av leverne och bör gilla gamla hus. Det finns kallvatten indraget, el och utedass. Huset värms upp med ved i en kökspanna i köket via ett vattenburet system. Vi har bott i huset året runt i flera år och i trädgården har vi våra odlingar. Det känns viktigt att det är rätt person/personer/familj som hyr. Så är du intresserad skicka ett personligt brev till ylvaligoransson@gmail.com så kan vi säkert komma överens där ifrån. Mvh Ylva-Li ( bilder på huset finns)

nillisfink

• Västergötland
Hej,,Låter som om det skulle vara någonting för mig och min man,,Hur långt utanför grästorp och vad har du tänkt dig för hyra,,,

Annika Ferber

Vi har ett fantastiskt hus med glasveranda, trädgård och ett större uthus som vi funderar på att hyra ut. Huset ligger mellan Lidköping och Grästorp med goda bussförbindelser både till Lidköping och mot Göteborg. Det är ett hus med två våningar som är varsamt renoverat och än finns det en del kvar att göra. På nedre plan finns kök, två rum och två olika hallar. Övervåningen består av två sovrum ett gammalt kök och några förråd. Huset har en härlig stämning. Det är enkel
standard så det bör vara någon som uppskattar den typen
 :Pav leverne och bör gilla gamla hus. Det finns kallvatten indraget, el och utedass. Huset värms upp med ved i en kökspanna i köket via ett vattenburet system. Vi har bott i huset året runt i flera år och i trädgården har vi våra odlingar. Det känns viktigt att det är rätt person/personer/familj som hyr. Så är du intresserad skicka ett personligt brev till ylvaligoransson@gmail.com så kan vi säkert komma överens där ifrån. Mvh Ylva-Li ( bilder på huset finns)

Önskar hyras omg mvg annnika

Ylva-Li

• Västergötland
Huset är nu uthyrt. Tillsvidare.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser