Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hus och land vid Ångermanälven  (läst 394 gånger)

Belubia

• Skåne
Hus och land vid Ångermanälven
« skrivet: 23 jun-20 kl 15:20 »
Hej! Vi har ett vackert hus med lite mark 3 ha på en kulle med utsikt över älven i en by 2mil från Kramfors. Vi har precis flyttat hit, känner ingen i närheten och vill ha kontakt med likasinnade, ni andra som också gått er egen väg ut ur normen. Vi vill gärna ha besök, kort besök eller längre tid. Beror väl på hur vi trivs ihop. Det går att tälta i skogen eller bygga sig en liten koja eller vad man vill.
Till vintern kommer vi önska vi en husvakt, så för den som är sugen på det kan det vara en god idé att hälsa på först!
Hörs!
Veronica och Tim.

jonas123

• Östergötland
SV: Hus och land vid Ångermanälven
« Svar #1 skrivet: 24 jun-20 kl 22:55 »
Hej, såg er tråd! Jag knyter gärna någon form av kontakt med er då jag precis ska köpa fastighet relativt nära, mellan Bispgården och Viksmon. Vi blir inte precis grannar,  men kanske kan någon form av utbyte ske ändå, vem vet?  Jag ska precis röja upp på fastigheten som har blivit igenväxt på ett sånt där charmigt sätt och kommer åka upp nu under sommaren i perioder för att få platsen i ordning. 

Mvh

Belubia

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 27 jun-20 kl 12:50 »
Hej! Du är välkommen när du har vägarna förbi!

Belubia

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 06 jul-20 kl 16:16 »
Jag inser nu att det är bättre att skriva till mig direkt istället, för mailen kollar jag :) leekleist@gmail.com.

Dela detta:

* Inloggade just nu

142 gäster, 1 användare
Jesus Kristus Är Guds Ord

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser