Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Närke Ledigt rum i litet huskollektiv i utkanten av Örebro!  (läst 304 gånger)

silkeslarven

• Närke
Närke Ledigt rum i litet huskollektiv i utkanten av Örebro!
« skrivet: 20 maj-20 kl 22:51 »
Hej!

Litet huskollektiv intill skogen med stora odlingsmöjligheter letar ny medlem! I slutet på juni flyttar en person ut och husets största rum blir ledigt då! Vi bor i utkanten av Örebro med närhet till universitetet och även till stan är det inte alltför långt med cykel. Skogen börjar bakom huset med väldigt fina stigar. Vi har en stor skogsträdgård där vi odlar så mycket vi hinner med. Vi hoppas att du vill hjälpa oss med det arbetet och med att ta hand om huset i stort.

Vi som bor här är två personer i början på 30-årsåldern och två väldigt gosiga katter som härjar fritt utom- samt inomhus :) Vi umgås en del, lagar mat ihop när det passar och jobbar i trädgården med odlingarna, men har även en del egentid. Vi är nog ganska lunga men gillar att hitta på saker som t ex att vandra tillsammans och umgås med vänner. Huset är litet med vi har allt vi behöver, ett fint kök, ett badrum, litet vardagsrum och ett stort fint inglasat uterum (tillika tomatdjungel) vi delar, samt varsitt rum, varav ditt rum skulle var det största med fönster åt två håll och parkettgolv, husets vardagsrum från början. Det kostar 4200 kr i månaden (plus ca 100-150 för el/internet) och är omöblerat.

Vi du bo i gemenskap och ha mycket odlingsmöjligheter och samtidigt närheten till stan så är det här rätt ställe för dig!

louloulou

• Jämtland
SV: Ledigt rum i litet huskollektiv i utkanten av Örebro!
« Svar #1 skrivet: 30 jun-20 kl 23:01 »
Hej! Är intresserad, var kan jag höra av mig för att snacka vidare? :)

silkeslarven

• Närke
SV: Ledigt rum i litet huskollektiv i utkanten av Örebro!
« Svar #2 skrivet: 30 jun-20 kl 23:35 »
Hej! Vi har hittat någon redan.

Dela detta:

* Inloggade just nu

395 gäster, 10 användare (1 dolda)
Tildan, Kamal Ali, Mike.Erlandsson, torpjens, peterm, Landet, Besksöta, seeker, Tobbe6

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser