Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Villa/gård för kollektiv i Göteborgstrakten sökes  (läst 109 gånger)

Pungurr

Västergötland Villa/gård för kollektiv i Göteborgstrakten sökes
« skrivet: 13 maj-20 kl 11:31 »
Hus att hyra sökes:
Vi söker efter en villa att hyra i minst 1-2 års tid i Göteborgstrakten (20-60 min från stan med kollektivttrafik) för gemensamt boende.
- Minst 3-4 sovrum, gärna fler.
- Trädgård med odlingsmöjligheter.
- Närhet till natur.
- Rymligt kök.
- Eldstad och badkar är stort plus.

Vi är en väl sammansvetsad grupp som känt varandra i 2-12 års tid och bott tillsammans i olika kollektiv under dessa år.
Flera av oss har ett stort intresse för odling och självhushåll vilket vi har praktiserat i många år. Vi är händiga och drivna och längtar nu efter en plats att bosätta oss på i minst ett till två år framöver.
Vi är 4 personer som utgör kärngruppen i detta kollektiv men beroende på hur stor bostad vi får tillgång till är vi öppna för att bjuda in fler kollektivister.

Vet du en bostad som stämmer in på våra visioner?
Hör av dig till mig på 0765629479 eller RP.Ljungberg@gmail.com

Kärlek!  <3

Dela detta:

* Inloggade just nu

796 gäster, 7 användare (1 dolda)
alternaiv, Jesus Kristus Är Guds Ord, backabjorn, mickegyllenflykt, DkY, Bankiren

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser