Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Litet boende sökes till ensam kvinna i Gävletrakten  (läst 263 gånger)

nanna

• Gästrikland
Litet boende sökes till ensam kvinna i Gävletrakten
« skrivet: 10 maj-20 kl 00:14 »
Hej vänner,
jag heter Anna och är 31 år gammal. Jag bor för närvarande i centrala Gävle med min hund, och det äter upp en del av min själ varje dag.
Kan det vara så att du/ni i Gävleområdet har en överbliven torparstuga åt oss att hyra?
Eller kanske ett attefallshus?
Eller ett tiny house/husvagn du vill hyra ut en längre tid?
Egentligen är det mesta av intresse, men jag skulle föredra att inte behöva dela hus (dvs hyra ett rum).
Vi är inte knussliga med bekvämligheter, utedass och slaskhink är inget problem. Finns det ingen dusch så löser jag det på annat sätt. Tvätta för hand gör jag ändå hela somrarna i stugan så det är ingen deal breaker det heller.

Jag bokstavligen ÄLSKAR att odla, jobba i skogen (kör både motorsåg, röjsåg och trimmer utan problem, kan hugga ved med yxa eller klyv om sån lyx finns), hålla på med djur (gick naturbruksgymnasium inriktning djurvård, förvisso 15 år sen men takterna sitter i än!).
På min fritid är jag aktiv i Gävle Brukshundsklubb, och tränar och tävlar med min hund.
För mig skulle det vara en ynnest att kunna få hjälpa till med arbetet på en gård på fritiden, och jag rycker mer än gärna in och är djurvakt eller håller ställningarna om ni skulle behöva resa bort.

Jag har inte ekonomisk förmåga att betala särskilt mycket varje månad, så ju billigare desto bättre.

Hoppas ni finns där ute, någon som kan sträcka ut en hjälpande hand till en skogsmulle som fastnat i betongdjungeln
« Senast ändrad: 10 maj-20 kl 20:50 av nanna »

Dela detta:

* Inloggade just nu

179 gäster, 4 användare
Rolle 007, hsd, Sven.82, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser