Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Litet hus i Värmland uthyres/utlånas till barnfamilj  (läst 260 gånger)

Yohanna Luna

• Värmland
Värmland Litet hus i Värmland uthyres/utlånas till barnfamilj
« skrivet: 06 maj-20 kl 16:56 »
Vi har ett hus på ca.40m2, 2 rum o kök, el, badrum med dusch och tvättmaskin och vi önskar hyra ut till en barnfamilj då vi saknar lekkamrater till vår son 4år. Huset ligger 200m från vår gård, där vi jobbar heltid med grönsaksodling, värphöns, kycklingar, kor och får. Under sommaren är vi ofta mkt upptagna med produktion och försäljning, därav är vi öppna för ett utbyte mot hjälp med barnpassning men vi kan också tänka oss att bara hyra ut eller något däremellan. Tillträde så fort som möjligt och vi vill ha folk som stannar till slutet av augusti minst. Skicka gärna pm och berätta lite om om vilka ni är om ni är intresserade!

Niina

• Östergötland
SV: Litet hus i Värmland uthyres/utlånas till barnfamilj
« Svar #1 skrivet: 16 maj-20 kl 10:57 »
Hej!

Vi är en liten familj med 2 barn (8 månader och 4 år) och letar efter ett litet hus på landet. Hör gärna av dig om möjligheten finns kvar!

Med vänlig hälsning,
Niina

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser