Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lysekil Brastad Munkedal eller Dingle söker jag enkel å billigt året runt boende  (läst 178 gånger)

Lalli

• Bohuslän
Jag söker ett enkelt och billigt åretruntboende någonstans i mellan Brastad Munkedal Dingle (Ej lägenhet.) Jag vill veta att jag får bo kvar hyfsat länge. Det får gärna vara enkel standard, men köksmöjlighet toa och duch och är någorlunda vinterbonat.  Ca 2 rum Det kan vara t.ex en sommarstuga, torp eller mindre hus.
Jag:
Tycker om att odla så jag är glad om det finns trädgård. som jag kan vårda.
Är 49 år, lugn och trevlig, jobbar året runt stax utanför Brastad till 50% och pension 50%. Har bil och körkort. Har en liten gammal dvärgtax som inte jagar, och två väluppfostrade kastrerade utekatter. Har ett antal bärbuskar som krukodlas. Jag lever idag i en fantastisk liten stuga och önskar ej att flytta men min hyresvärd(82år) har blivit svårt sjuk. Så för allas bästa så söker jag tyvärr ny bostad.
Jag har idag en låg hyra, men hjälper dagligen min hyresvärd med diverse ting och sköter hans inhandlingar ca 2 gånger i veckan.
Kan tänka mig liknande avtal igen då det iallafall här ger en hel del glädje.
Jag kan också uppge goda referenser vid behov.
Mvh Laila

Lalli

• Bohuslän
Annonsen är aktuell Så länge den står kvar här.😄

Dela detta:

* Inloggade just nu

645 gäster, 14 användare (3 dolda)
Ping, torpjens, Tältbyggare, hsd, Karlsdotter, Nörd Otaku, Marskens, Wedinskan, Ett svart får, Mmmm, Jano

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser