Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Medelpad Söker efter en kvinnlig nål i höstacken :)  (läst 448 gånger)

GPT

• Jag och Freja
    • -
Medelpad Söker efter en kvinnlig nål i höstacken :)
« skrivet: 25 apr-20 kl 08:48 »
En på 35 unga år söker en glad, go och intelligent kvinna som tycker om att skratta, vara barnslig och mysa tillsammans. Håller gärna din hand och tycker om att vara omhändertagande och kärleksfull. Önskar dela både vardagen och de speciella stunderna och har gärna långa djupa samtal om allt ifrån känslor till meningen med livet.

Jag är snäll, kreativ och intelligent. Är social och enkel att umgås med.

Det vore kul om du liksom jag tycker om att skapa i köket och njuta av god mat, som oftast hemma hos mig är hälsosam och ifrån grunden. Efter det gärna se en god film eller mysa framför brasan. Bor på landet, älskar lugnet och tar gärna långa promenader. Är händig vid behov och tycker om att ta hand om det naturen ger.

Tycker inte om det slit-och-släng-samhälle vi lever i. Värnar om allt levande och är varken vänster eller liberalist utan emot globalism och rovdrift. Tycker om gamla saker och loppisfynd men nya saker kan också vara bra.

Fundera och filosofera på allt möjligt. Älskar att lära mig och testa nya saker och läser både fakta och skönlitteratur. Intresserar mig för vad som händer i världen, lyssnar på musik av alla möjliga slag och spelar gitarr ibland. Alternativ-hälsa och andlighet är också stora intressen.

Relationer med spel och konstiga regler går bort. Ärlighet och att vara sig själv är det enda jag vill ha hos både min partner och de vänner jag umgås med.

Jag går min egen väg här i livet och är en sanningssökare.
/Anam Cara

PS. Söker inte PK, Genus, multikulti troende eller bonusbarn och ett stort plus om du vågar tänka själv och inte blint litar på stat och media.

Rabarberlängtan

• Öppen o glad kvinna, söker förutom täppa även man!
    • Uppland
SV: Söker efter en kvinnlig nål i höstacken :)
« Svar #1 skrivet: 27 apr-20 kl 21:29 »
Hej!

Intressant annons!
Jag är kristen. Är det (också) något du inte vill ha ;-)
Se min annons annars!

/Rabarberlängtan

Dela detta:

* Inloggade just nu

487 gäster, 4 användare
Lennart MÃ¥rs, Pumba, hsd, Ett svart får

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser