Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Skärgårdsman sökes!  (läst 364 gånger)

Tångräkan

• Åland
Skärgårdsman sökes!
« skrivet: 25 mar-20 kl 10:53 »
Jag är en glad och positiv skärgårdskvinna i mina bästa år som egentligen har allt jag önskat mig:

eget hem i liten by vid skogen, odlingsmöjligheter, vackra strövområden, havet, horisonten, släta granitklippor, blåstång, yngelvikar, stjärnhimlen, månklara nätter, gamla fruktträd och bärbuskar, rådjur, ekorrar och havsörn, en god relation till mina välartade vuxna barn, underbara vänner och ett jobb jag älskar.

Här finns även sång, musik och dans, kreativitet, kultur och hantverk, intellektuella och inspirerande diskussioner om högt och lågt, god mat, hembakt bröd och lugn och ro när man behöver det. Det enda jag saknar är en varm och trevlig man, helst född på 60-talet, som vet vad han vill och som har hittat sitt inre lugn att dela allt detta med. Humor och ärlighet är också önskvärt, resten går att diskutera.

Finns du? Vänta inte med att höra av dig!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser